Posted to users-de@openoffice.apache.org by in...@dkb.de on 2021/10/01 12:07:20 UTC

Verifizierung Ihrer E-Mail-Adresse

Liebe Kundin, lieber Kunde,

vielen Dank, dass Sie sich an uns gewandt haben.

Leider können wir Ihnen nicht weiterhelfen, da Sie uns von einer
unbekannten E-Mail-Adresse schreiben.

Senden Sie uns einfach Ihren Auftrag:

-       von Ihrer bei uns hinterlegten E-Mail-Adresse oder
-       unterschrieben per Kontaktformular.

Herzlichen Dank für Ihre Unterstützung. Für weitere Fragen sind wir
gern Ihr Ansprechpartner.

Für Ihre Fragen sind wir gern Ihr Ansprechpartner.

Mit freundlichen Grüßen

Ihre DKB

Bereich Privatkunden/TE
Telefon: 030 120 300 00 . E-Mail: info@dkb.de
Internet: www.dkb.de . Facebook: www.fb.com/Deutsche.Kreditbank

Unsere Informationen zu Datenverarbeitungen gemäß Artikel 13, 14 und 21 Datenschutz-Grundverordnung:
dkb.de/datenschutz-dsgvo

Deutsche Kreditbank AG
Vorsitzender des Aufsichtsrats: Stephan Winkelmeier
Vorstand: Stefan Unterlandstättner (Vorsitzender), Tilo Hacke, Alexander von Dobschütz, Jan Walther, Arnulf Keese
Sitz der Gesellschaft: Berlin . BIC: BYLADEM1001 . Handelsregister: Berlin-Charlottenburg (HRB 34165 B)

Sollten Sie mal nicht zufrieden sein, dann sagen Sie es uns. Wie? Unsere Informationen zum Beschwerdeverfahren finden Sie unter
https://www.dkb.de/info/beschwerde .

Re: Verifizierung Ihrer E-Mail-Adresse

Posted by "Hans Dieter Wilh. GOERES" <bl...@gmail.com>.
Ohne auf Ihre eventuellen Angebote einzugehen habe auch keine erhalten,
kann ich aber Folgendes mal Ihrer
Weisheit unterbreiten, wenn sie was draus machen, unterrichten Sie mich
unbedingt. Ich bin der Erfinder des Hydrozylinders:

   - *Activo <https://www.facebook.com/hansdieterwilhelm.goeres.37>*
   - *Hans Dieter Wilhelm Goeres
   <https://www.facebook.com/hansdieterwilhelm.goeres.37>*
   - Alternative gjuindas ekfari malvakan cilindron hermetikan, plenigitan
   de akvo sub premo, kaj interne de gji - gjuste antaû la unu kovrilo de l'
   cilindr' destini allokigon de interna disko rotacia, kiu tre proksime
   deinterne al la kovrilo cilindres kauzas cikloneton, kiu malaltigas la
   internan premon de la akvo interna de l' cilindr' (kiu normale havas
   suficzan premon, tiel arangjeble estas) kaj kio nun kauzas, ke de-interne
   la unu kovrilo oni ekhavas normalan premon, la alia kovrilo (kontraûflanke)
   ekhavas reduktitan premon deinternan, kio signifas kion? La cilindro (kiam
   muntita sur un czareto komenc.as movidsi (movi´gì). Naturale la interna
   cilindr-spac,o, plena de akvo, devas havi laulongajn ladajjojn, ki
   malhelpas la kunrotacíon del akvo, tiel ke vere kontrauflanke al la unua
   kovrilo la alia ne impresidsas de iu ajn premo interna, sed kontinuas havi
   la antaûan premon, sed kiu kompreneble estas direktata en la rekte
   kontraûan liníon. La czareto (prefere sur reloj) kun la cilindr movidsas en
   la direkton de pli forta pripremo, nome czi tie en la direkton de la
   kovrilo mankhava de interna helic.o, do kiu restadas sen premredukto: en
   tiun direkton jes progresas la czarmovidso.
   - *Me gusta*
   -
   -  ·
   - *Responder*
   -
   -  · *3 h
   <https://www.facebook.com/knelcy.kendakenda.1/posts/427129502138901>*
   -
   -
   - *Activo <https://www.facebook.com/hansdieterwilhelm.goeres.37>*
   - *Hans Dieter Wilhelm Goeres
   <https://www.facebook.com/hansdieterwilhelm.goeres.37>*
   - Kiel pruvo de funkciado eblas la sekvanta arangjo: En iu fermita
   vagono (au simple czaro fermita) estas turnegata un propelilo- helic,o. Dji
   (´G`i) kaûzas ke - en la plej unua momento de la rotacío de la interna
   larga helic.o la czaro trovidsanta sur pesilo iomete perdas da pezo. Sed
   kiam tuj-baldaû la aero en la czaro komplete komenc.as kunrotaciadi,
   czesas la ek-malplipezidso (la les-pezidso) kompreneble. Notindas, ke por
   unu momento ekhavatis pezoredukto. Malgraû ke la czaro estis cziuflanke
   fermita. Tiun eksperimenton oni ecz faris, akompanate de televidilo. Post
   tiam ankaû la hidrodilindro (vidu supre, kaj ties plibonigojn) oficiale ne
   plu estas persekutata, kiel tamen okazadis dum 65 jaroj de mia vivo. "Iuj"
   ektimis pri la reakciona propulsado per eksplodil-gasoj, kio promesis esti
   granda negoc.o, profito senczesa. Kaj tion oni ankoraû daûras pritimi, kaj
   neniel meditas pri tute alia propuls-maniero. Salutojn al cziuj, via H.Dito
   Goeres.
   - [ komento lingva: les (angle: less; kp. ankaû france: laisser) =
   malpli ]