Posted to jetspeed-user@portals.apache.org by Ma...@deltalloyd.nl on 2005/11/09 07:30:53 UTC

Marcel Heemskerk/D294372/IS/DLVG is niet op zijn/haar kantoor.

Ik ben afwezig vanaf  09-11-2005 en ik ben niet eerder terug dan
12-11-2005.

Ik ben de rest van de week op cursus.

Directe response wordt door de volgende mensen waargenomen:

CVS : Andre Hogenkamp / Sander Buskens
MeetingPoint BlackBox: Andre Hogenkamp
BPC WorkFlowMangement: Richard Blank
BPC Infrastructuur: Peter Duijs
BvO: Martin Bottenberg

Voor dringende vragen ben ik bereikbaar op marcel.heemskerk@gmail.com

Groet,
- Marcel

Deze e-mail en alle daarbij meegezonden bijlagen zijn uitsluitend bestemd
voor de geadresseerde(n). Verstrekking aan en gebruik door anderen is
niet toegestaan. Delta Lloyd N.V. en haar dochtermaatschappijen sluiten
iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending.

This e-mail and any attachment sent with it are intended exclusively for
the addressee(s), and may not be passed on to, or made available for use
by any person other than the addressee(s). Delta Lloyd N.V. and its
subsidiaries rule out any and every liability resulting from any electronic
transmission.