Posted to users@openoffice.apache.org by sa...@klaczko.de on 2014/08/15 13:53:00 UTC

Hebräisches und Jiddisches Alphabetfür OpenOffice: Bitte um Hilfe

Sehr geehrte Damen und Herren,

ich verwende in ein Paar Arbeiten Zitate von Texten in Hebräisch und
in Jiddisch.
Leider bitten Sie dieses Alphabet nicht an.
Ich würde gerne von Word 2000 zu Openoffice übergehen, wenn ich die
Option des hebräischen Alphabets hätte.

Können Sie mir einen Vorschlag machen?

Mit freundlichen Gruß

Dr. Salomon Klaczko

Re: Hebräisches und Jiddisches Alphabet für OpenOffice: Bitte um Hilfe

Posted by Martin Groenescheij <Ma...@Groenescheij.COM>.
Forwarded to poster

Re: Hebr�isches und Jiddisches Alphabet f�r OpenOffice: Bitte um Hilfe

Posted by Martin Groenescheij <Ma...@Groenescheij.COM>.
Forwarded to poster

Posted by Martin Groenescheij <Ma...@Groenescheij.COM>.
Forwarded to poster

Posted by Felmon Davis <da...@union.edu>.

--
Felmon Davis

All who joy would win Must share it --
Happiness was born a twin.
                 -- Lord Byron

Re: Hebrisches und Jiddisches Alphabet fr OpenOffice: Bitte um Hilfe

Posted by Bob Holtzman <ho...@cox.net>.

> [...]
> help him with language packs or whatever?

Hebrew and Yiddish share the same alphabet: Hebrew.

Giant intergalactic brain-sucking hyperbacteria
came to Earth to rape our women and create a race
of mindless zombies.  Look!  It's working!

Re: Hebräisches und Jiddisches Alphabet für OpenOffice: Bitte um Hilfe

Posted by Felmon Davis <da...@union.edu>.
> [...]

> Mit freundlichen Gru�
>
> Dr. Salomon Klaczko

the OP wants to use quotations in Hebrew and Yiddish; can someone help

Peoples' opinions change, but the conviction of their correctness never does.