Posted to users@openoffice.apache.org by Gloria Muñoz <gp...@hotmail.com> on 2013/11/04 15:59:03 UTC

Solicitud

Deseo instalar openoffice en mi tableta y no se como ni desde donde me pueden ayudar antes de que me de un soponcio o loquera

...gracias
Patricia

Re: Solicitud

Posted by vera illes <ve...@planet.nl>.
Thanks, I did, everything is working fine now, no documents or spreadsheet got lost.

Op 6 nov. 2013, om 23:03 heeft Dr Donald Zarlengo het volgende geschreven:

Re: Solicitud

Posted by Andrea Pescetti <pe...@apache.org>.
Dr Donald Zarlengo wrote:
> Download OpenOffice Free - 100% Free Download. No Reg Required.

The project has no control about third-party sites. We can't guarantee
that users will always download a genuine copy of OpenOffice if they
download from other sites. See
https://blogs.apache.org/OOo/entry/with_apache_openoffice_you_get

> Apache OpenOffice (OpenOffice.org) en Español - Página oficial
> www.openoffice.org/es

This one is OK. The official site http://www.openoffice.org (and its
inner pages) will always offer the official version, the only one the
project recommends. The download happens through the SourceForge network
and installers are provided directly by the project with all checksums
to verify they are genuine.

Regards,
   Andrea.

Re: Solicitud

Re: Solicitud

Posted by vera illes <ve...@planet.nl>.
Download from www.openoffice.org
Op 4 nov. 2013, om 15:59 heeft Gloria Muñoz het volgende geschreven:

Re: Solicitud

Posted by Manuel Andres Ramirez <ma...@aim.com>.
El 04/11/13 09:59, Gloria Muñoz escribió:
> Deseo instalar openoffice en mi tableta y no se como ni desde donde me pueden ayudar antes de que me de un soponcio o loquera
>

> ...gracias
> Patricia

Gloria, esta lista es en inglés.

Sin embargo puedes mirar este post donde se aclara que no hay aún una
versión para tablets oficial, pero existen aplicaciones que permite ver
o editar archivos en los formatos de opendocument.

https://forum.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?t=61238

Cordial Saludo.

--

Manuel Andrés Ramírez P.
Administrador Informático

<<Yo Tengo mi Office Legal y no pagué por su licencia>>

"El placer más noble es el júbilo de comprender"
(Leonardo Da Vinci)

Re: Solicitud

Posted by Andrea Pescetti <pe...@apache.org>.
This mailing list is is English, use