Posted to general@portals.apache.org by to...@bureauveritas.com on 2005/10/29 00:40:34 UTC

Tony Choplin/HO/VERITAS est absent.

Je serai absent(e) du  27/10/2005 au 02/11/2005.

Je répondrai à votre message dès mon retour.

   NOTICE: This message contains information which is confidential and the
   copyright of our company or a third  party. If you are not the intended
   recipient of this message please delete it and destroy all copies. If
   you
   are the intended recipient of this message you should not disclose or
   distribute this message to third parties without the consent of our
   company. Our company does not represent, warrant and/or guarantee that
   the integrity of this message has been maintained nor that the
   communication is free of virus, interception or interference. The
   liability of our company is limited by our General Conditions of
   Services.
   Nota : Ce message contient des informations confidentielles propriété de
   notre société et/ou d'un tiers. Si vous n'êtes pas parmi les
   destinataires désignés de ce message, merci de l'effacer ainsi que
   toutes ses copies. Si vous êtes parmi les destinataires désignés de ce
   message, prière de ne pas le divulguer ni de le transmettre à des tiers
   sans l'accord de notre société. Notre société ne peut garantir que
   l'intégrité de ce message a été préservée ni que la présente
   communication est sans virus, interception ou interférence. La
   responsabilité de notre société est limitée par nos Conditions Générales
   de Services.