Posted to recruitment@openoffice.apache.org by Muzaffer köse <mu...@gmail.com> on 2017/04/04 07:00:18 UTC

open ofis hakkında

      Adım Muzaffer Köse,Fen Bilgisi öğretmeniyim emekliyim halen aktif
çalışıyorum.
Sınava hazırlanan 8.sınıf öğrencilerinin sınav sonuçlarının, sınav
konularının konulara ait dökümlerinin ofis çıktıları ile ilgileniyorum.

       Apache  Open Ofis öteden beri ilgi alnım içindedir ve bilgisayarımda
kullanıyorum,daha ayrıntılı öğrenmek isterim.
       Yetkinliğim olan Fen Bilimlerinin Ofis ya da World'e  uyarlanarak
öğrencilere yararlı hale getirebilecek projede gönüllü olmak isterim.
        Topluluğunuzun bir üyesi olmak beni mutlu eder.Sağlıcakla kalın