Posted to users@kafka.apache.org by Zd...@ibillboard.com on 2015/02/06 13:42:36 UTC

high level consumer shutdown exception

Pokud není v této zprávě výslovně uvedeno jinak, platí, že:
- žádné skutečnosti a údaje v této zprávě obsažené nelze považovat za
závazný návrh na uzavření smlouvy nebo přijetí Vašeho návrhu na uzavření
smlouvy.
- obsahuje-li tato zpráva návrh na uzavření smlouvy (nabídku), pak
jakékoli i nepodstatné změny, které v této nabídce učiníte, budou námi
považovány za novou nabídku.
- obsahuje-li tato zpráva návrh na uzavření smlouvy, nebo je-li reakcí na
Váš návrh na uzavření smlouvy, pak smlouva, která má na základě tohoto
návrhu vzniknout, bude uzavřena nejdříve okamžikem podpisu jejího
písemného vyhotovení oprávněnými zástupci smluvních stran.

Unless expressly stated otherwise in this message:
- No facts or information contained in this message shall be considered to
be a binding proposal to enter into a contract or an acceptance of your
proposal to enter into a contract.
- If this message contains a proposal (offer) to enter into a contract,
any changes (including immaterial ones) made to such offer by you shall be
considered a new offer.
- If this message contains a proposal to enter into a contract or if it is
a response to your proposal to enter into a contract,then the contract to
be made on the basis of such proposal shall be deemed concluded no sooner
than upon signing of its written counterpart by the authorized
representatives of the parties.

Re: high level consumer shutdown exception

Posted by Jarek Jarcec Cecho <ja...@apache.org>.
Obavam se ze jsem jediny dalsi clovek na tehle skupine kdo rozumi cesky, takze bych doporucil psat dotazy v anglictine :)

(I believe that I’m the only other guy who can speak Czech on this group, so It might be good idea to write questions in english)

Jarcec