Posted to dev@flink.apache.org by Serkan Taş <se...@likyateknoloji.com> on 2016/01/19 19:27:10 UTC

Fwd: integration with a scheduler

> Hi,
>
> I am planning to integrate flink with our job scheduler product to execute
> jobs - especially bathc like - on flink which may be the part of some
> other DAG style job chain.
>
> I need some control ablities like start, stop, suspend, get status...
>
> Where shold i go through ?
>
> --
> Serkan Tas
> Likya Bilgi Teknolojileri
> ve Iletişim Hiz. Ltd.
> www.likyateknoloji.com
> Tel : 0 216 471 81 55
> Gsm : 0 542 242 00 92
> Faks:  0 216 661 14 92
>
> --------------------------------------
> Bu elektronik posta ve onunla iletilen bütün dosyalar gizlidir. Sadece
> yukarıda isimleri belirtilen kişiler arasında özel haberleşme amacını
> taşımaktadır. Size yanlışlıkla ulaşmışsa bu elektonik postanın içeriğini
> açıklamanız, kopyalamanız, yönlendirmeniz ve kullanmanız kesinlikle
> yasaktır. Lütfen mesajı geri gönderiniz ve sisteminizden siliniz. Likya
> Bilgi Teknolojileri ve İletişim Hiz. Ltd. Şti. bu mesajın içeriği ile
> ilgili olarak hiç bir hukuksal sorumluluğu kabul etmez.
>
> This electonic mail and any files transmitted with it are intended for the
> private use of  the persons named above. If you received this message in
> error, forwarding, copying or use of any of the information is strictly
> prohibited. Please immediately notify the sender and delete it from your
> system. Likya Bilgi Teknolojileri ve İletişim Hiz. Ltd. Şti. does not
> accept legal responsibility for the contents of this message.
> --------------------------------------
>
> &#61520;
> Bu e-postayı yazdırmadan önce, çevreye olan sorumluluğunuzu tekrar düşünün.
> Please consider your environmental responsibility before printing this
> e-mail.

Serkan Taş
Mobil : +90 532 250 07 71
Likya Bilgi Teknolojileri
ve İletişim Hiz. Ltd. Şti.
www.likyateknoloji.com <http://www.likyateknoloji.com/>

Bu elektronik posta ve onunla iletilen bütün dosyalar gizlidir. Sadece yukarıda isimleri belirtilen kişiler arasında özel haberleşme amacını taşımaktadır. Size yanlışlıkla ulaşmışsa bu elektonik postanın içeriğini açıklamanız, kopyalamanız, yönlendirmeniz ve kullanmanız kesinlikle yasaktır. Lütfen mesajı geri gönderiniz ve sisteminizden siliniz. Likya Bilgi Teknolojileri ve İletişim Hiz. Ltd. Şti. bu mesajın içeriği ile ilgili olarak hiç bir hukuksal sorumluluğu kabul etmez.

This electronic mail and any files transmitted with it are intended for the private use of  the persons named above. If you received this message in error, forwarding, copying or use of any of the information is strictly prohibited. Please immediately notify the sender and delete it from your system. Likya Bilgi Teknolojileri ve İletişim Hiz. Ltd. Şti. does not accept legal responsibility for the contents of this message.