Posted to java-user@axis.apache.org by Thomas Neerup Andersen <TH...@edbgruppen.dk> on 2008/04/15 08:45:48 UTC

JAXWS - Service ERP ends with .portname

Hi.. .

Can anyone tell me if it is possible to avoid that the Service endpoint
ends withe the portname?

I'm am using Axis2 1.4 RC4 and creating webservices with JAXWS

I Use:
@javax.jws.WebService(serviceName = "ThnSrv",
                      portName = "ThnSrv",
                      targetNamespace = "http://thnsrv.ws.aspect4.eg.dk",
                      wsdlLocation = "META-INF/ThnSrv.wsdl",
                      endpointInterface = "dk.eg.aspect4.ws.thnsrv.ThnSrv"
)

But my service ERP becomes

http://localhost:8080/mytomcat/services/ThnSrv.ThnSrv

When I use CXF the endpoint becomes:

http://localhost:8080/mytomcat/services/ThnSrv

Is it possible to avoid the .portname in the endpoint ERP ?

Kindly

Thomas Neerup
Software Architect

mailto:thn@edbgruppen.dk

--
Bes�g os p�: www.edbgruppen.dk - EDB Gruppen A/S, Hovedkontor: Industrivej 13 C, DK-7400 Herning. CVR-nr: 84 66 78 11.
Denne e-mail kan indeholde fortrolige oplysninger. E-mailen er kun bestemt for den anf�rte modtager. Hvis du ved en fejl har modtaget denne e-mail, beder vi dig venligst sende den retur til afsenderen og derefter slette den uden nogen form for behandling, videregivelse eller kopiering. P� forh�nd tak.