Posted to users@openoffice.apache.org by Krystian Przeździecki <kr...@gmail.com> on 2019/07/29 11:43:51 UTC

Fwd: Błąd programu

---------- Forwarded message ---------
Od: Krystian Przeździecki <kr...@gmail.com>
Date: pon., 29 lip 2019 o 13:28
Subject: Błąd programu
To: <an...@openoffice.apache.org>

Witam,
cyklicznie przy otwieraniu programu pojawia się błąd w postaci czarnych
okienek i braku możliwości przewijania tekstu. Dodałem zdjęcia do
załącznika. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Pozdrawiam
Krystian

Re: Fwd: Błąd programu

Posted by Dave AOO <ao...@tasit.net>.
On 29.07.2019 12:43, Krystian Przeździecki wrote:

> [...]

A very rough Polish to English translation:
<Q>
Hello,
A black error occurs cyclically when the program is opened windows and
no scrolling of the text. I added photos to attachment. I am asking for
help in solving the problem.
Best wishes
Krystian
</Q>

A copy of Krystian's screen capture can be found here:
http://www.mediafire.com/view/i8qkj8y1r89ossq/Krystian%2527s_Capture.png/file

Note: Krystian is not subscribed to this list.