Posted to users@tomcat.apache.org by Roland Carlsson <ro...@alfa-moving.se> on 2004/11/12 10:56:45 UTC

Gothia

Peter (H)ärling ringde och konstaterade att han inte hittat någon lösning på
det hela utan rekomenderade att vi kort och gott tog ner en av deras
konsulter för att göra om jobbet en gång till.

Jag sa att jag inte kunde beställa detta på egen hand. Han förväntar sig ett
svar idag eller på måndag om vi vill göra detta.

Jag förespråkade att vi ville ha Johan Gradvall till att göra detta om det
blir av.

//Rolle

Re: Gothia

Posted by Diederick de Vries <d....@nki.nl>.
Roland Carlsson wrote:
> [...]
> svar idag eller på måndag om vi vill göra detta.
>
> Jag förespråkade att vi ville ha Johan Gradvall till att göra detta om det

Say what?